Tema: Re: Rubikiu ez.
Autorius: solara
Data: 2011-09-02 11:22:34
bet tai kokia pas mus vis tik betvarkė su tais bumčikais.

šią vasarą apvažinėjom pusę Švedijos ir Norvegijos. Visur gamtoje vakarais
ir naktimis kosminė ramybė. Bumčiką iki ~4 ryto girdėjom tik 1 kempinge.
Spėkit ką grojo? - Dinamiką...

"Petras Kurmelis"  parašė naujienų news:j3nu04$n2i$1@trimpas.omnitel.net...

palei Rubikius nėra tokio bumčiko