Tema: Re: Su dviraciu i koncerta
Autorius: Bronco
Data: 2011-05-27 02:53:09
On 2011-05-26 18:23, eSSas wrote:

> Kadangi tamsta nesuvoki ka rasas, toliau diskutuot beprasmiska. Dar prie
> LD pastato palikt pasiulyk

Aš tai puikiai suvokiu, tik tu, matyt, nesuvoki ką skaitai. Pasakiau
aiškiai, jog į koncertą negalima dviračio temptis, pasakiau ir kad visur
gali ji pavogti, pasakiau, jog aš pats taip nedaryčiau, kas neaišku?
Kažką blogai pasakiau? Vilnietis esu, kas yra krasnuxa irgi puikiai
žinau, bet patart klausiančiam tai kažką reikia, ar ne? O jei kažkas vis
tiek važiuos dviračiais, tai tegul pastato bent kur nors, kur jiems
atrodo saugiau, nes jei Vingio parko prieigose paliks, tai dviračiams
amen 100%, jei kur kitur, tai gal galima riziką ženkliai susimažint. Gal
mokamoje stovėjimo aikštelėje palikt susitarus eitų, pvz.. Tegul patys
improvizuoja prieš valandą atvykę.