Tema: Re: Su dviraciu i koncerta
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-26 16:31:19
Ne nu beabejo, kad tie kas mano jog dviratininkai yra ishsipisinejimas
tikrai neturi intelekto, bet uz tai turi intelekto dviratininkas kuris
pvz vasara kiekviena diena i darba vaziuoja dviraciu ir po to
suprakaitaves ir smirdantis sedi ofise salia taves visa diena ir kisa ta
supista dvirati ten kur trukdo praeiti, va cia tai tikrai aukstas lygis
ir entelektas.