Tema: Re: Su dviraciu i koncerta
Autorius: Bronco
Data: 2011-05-27 02:40:17
On 2011-05-26 19:07, trickyvic wrote:
> labai noreciau pamatyti kaip tu prausiesi tualete kriaukleje kiekviena
> diena

Nejaukiai aš jausiuosi, jei tu kiekvieną dieną stovėsi man už nugaros ir
žiūrėsi kaip aš kriauklėje prausiuosi :) Tad gal susirask kitą pramogą :)

> Sneki bile kad tik sneketi.

Jei čia ir yra bile ką šnekantis, tai tik tamsta. O jei nemoki tuliko
kriauklėje nusiplaut smirdančių pažasčių su muilu, pasitept po to
dezodorantu ir apsišluostyt drėgnu rankšluoščiu, tai čia tavo paties ir,
galbūt, dar tavo mamos kaltė, jog neišmokino higienos vaikystėje. Daug
metų važinėju dviračiu, tame tarpe ir į darbą. Ir ne aš vienas važinėju,
daug tokių yra, ir patikėk, niekas nesmirda. Čia net dviratis visai ne
prie ko, nes tvarkingas žmogus tiesiog NEGALI SAU LEISTI SMIRDĖTI
VIEŠOJE VIETOJE, o kaip jis jau tai susiorganizuoja, čia jau jo
išradingumo ir fantazijos reikalas. Bet kuriuo atveju, kriauklės tulike
tam pilnai pakanka.

 > Beje ar daug matei ofisu kur butu dusai
 > irengti ?

Mačiau. Pats tokiame dirbu. Bet atvirai pasakius, nei karto juo darbe
nesinaudojau, nes PAKANKA kriauklės, muilo, rankšluosčio, dezodoranto ir
švarių rūbų komplekto darbe.