Tema: Re: Dubline 2d : must-to-see?
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-13 17:42:06
vat uz ka pasirasau tai uz Achill island visom keturiom, nes vaizdelis
net tik sirdy gniauzia, galima sakyti graudina, tikrai nerealus dalykas,
jei uzteks sveikatos butinai uzsikarti reikia i ta kalna kur britu
zvalgybos punktas buves.
Dar seip aplink Leterkeny grazu ir turubt patys nuosirdiausi ir geriausi
zmones visoje Airijoje, pietu Airijoje zmones kazkokie kandonai buvo (
gal cia tik man taip pasitaike nes jiems visi yra uzsenieciai ir priesai
kas nera is ju kaimo ar is ju rajono.
Bundorano apylinkes ( ne pats Bundoranas) gali pribloksti inbredu (
nerandu gero lietuvisko atitikmens) gausa ir primityvumu.
O miskai ir ezerai beabejo Leitrime, kai sak top notch