Tema: Re: Dubline 2d : must-to-see?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-05-13 11:13:54
Daugelis lietuvių Airiją pažįsta pagal tokią schemą: lova - darbas - kabakas - kelias tarp 2 m aukščio gyvatvorių.
   Prisimenu kaip lietuviai paleido kakarines, kad būktai Airijoj nėra ežerų . ( čia buvo ryšium su tuo, kad alkana lithuanų gauja išgaudė visas žuvis)

O jei lygint su Lietuva, Airijoj tūkstančiai tokių Puntukų, šimtai Trakų pilių, aplink visą Airiją perimetru išsidėstę Palangos. ir šiaip visokių griuvėsių senienų dar nuo Romos laikų ir pačių airių stabmeldžių visokių balvonų.