Tema: Re: Dubline 2d : must-to-see?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-05-13 14:48:45
tai sakom, kad yra!
Bet aš Galwayjuj nebuvau, o Dubliną nelabai gerai žinau. Mano trasos buvo šiauriau..
   Galiu parekomenduot Bundoran, Achill island, Malin Beg.    ir pan, bet tai nuo Galwayjaus dar gabaliukas, nemanau, kad jis ten važiuos. Tuo labiau, kad visa Atlanto pakrantė maždaug tipiška.
   . .o man ištisai visur įdomu, tuo labiau, kad dviračių trasos kiauriai išilgai skersai per kaimus, kalniukus

norint pajaust airių kvapą, dar galima nueit į jų futbolą. tai visai netoks, kaip normalus, kažkoks futbolo ir regbi mišinys. jei mačas kokiame vidutiniškame mieste, būna užkimštos visos gatvės mašinų ir žmonių, būtinai su vėliavom