Tema: Re: I latvija tik su teisem
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-05-09 15:32:06
"tomac" <tomac@trinti.centras.lt> wrote in message
news:iq8mg8$76k$1@trimpas.omnitel.net...
> Aciu visiems uz pagalba. Suvazinejom sekmingai. Niekam mano persona nebuvo
> idomi.
>
> Perskaicius kai kuriuos postus, kilo minciu. Jeigu tureciau pasa, tai
> sitas klausimas net nebutu kiles. Jeigu nezinociau, kad be asmens
> dokumento negalima, tai sitas klausimas net nebutu kiles. Jei policininkui
> parodysi teises ir pasakysi, kad nieko daugiau neturi, manau reakcija bus
> vienokia, o jei net labai mandagiai, neparodysi nieko, arba kaip kai kas
> siule parodysi nuotrauka 3x4m, tai manau reakcija bus truputeli kitokia.

    Deja, bet reakcija bus ta pati:-))  Matyt, neisivaizduoji, kaip
pasienieciai tikrina ant sienos (truputi uz jos, kad galetu israsyti bauda),
kai sustabdo :-))  Jie praso ID arba paso, ir nieko daugiau :-)  Tavo teises
jiems lygios nuotraukai 3x4m ....

Audrius K.
P.S.
Is tikruju tikimybe, kad sustadys ant sienos 1/4.  Kaip ne keista, didesne
tikimybe diena. Nakti ju paprastai nebuna, o diena sutinki beveik visada....

Cia viskas zinoma

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6106 (20110509) __________

http://www.eset.com