Tema: Re: I latvija tik su teisem
Autorius: Linas
Data: 2011-05-06 08:55:09
Na, nezinau del to pasienio tikrinimo, bet mane keleta kartu tikrino pernai
vasara, tiek vaziuojant per joniski, tiek per panevezi.
sustabde auto dokumentu patikrinimui, bet prie to pacio ir keleiviu dokus
paziurejo....

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6098 (20110505) __________

http://www.eset.com