Tema: Re: I latvija tik su teisem
Autorius: roniz
Data: 2011-05-05 16:47:03
Pamastymas: jeigu sienos apsaugos valdybos pareigunai pagauna kertant siena
be dok., tai ok, tada gali jie ta bauda rasyt ir siusti atgal i valstybe.
Bet kazkaip ant pacio pasienio tokiu nesimato niekada, bent jau man neteko
matyti. O jeigu pagaus jau kazkur pvz. 30km. uz sienos, tai negi turesi pasa
rodyti jiems? Kur parasyta, kad zmogus su savimi turi tureti asmens
dokumenta visada uzsienyje ?