Tema: Re: Nica, Kanai, Monakas - ka apziureti, kaip keliauti, maitintis?
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-04-21 18:19:32
"Vaidotas" <NOSMAP@delfi.lt> wrote in message
news:ioohhu$3o8$1@trimpas.omnitel.net...
> As buvau su Touranu, tai galiu pasakyti, kad reikia gerai moketi parkuotis
> atbuliniu prie saligatvio, prisiparkavus lieka po 5cm is priekio ir galo.
Papasakok, kaip taip iparkuoti nepastumdzius greta stovinciu.....

 Viska reikia daryti greitai, nes uz nugaros laukia eile skubanciu. Kas to
nemoka, teks parkuotis toliau nuo centro. Dar pastebejau, kad jei nera
vietos prie saligatvioo, jie daro antra parkavimo juosta ir matyt palieka
laisvu begiu, kad galetum pastumti ir isvaziuoti. Nereikia pervertinti savo
masinos bamperiu, jie tam ir skirti :)

    Tik grazindamas nuomai susimokesi uz apgadinta bamperi (francize). Jei
tai malonu, prasom, galima nepervertinti. (zinok, is nuomos italijoje gavau
auto su tikrai sveikais ir neapibraizytais bamperiais)

> Ir dar. Daugumoje parkingu ribojamas aukstis iki 1,85, kad nepristatytu
> kemperiu.
Zinok, ne del to. Yra ir kitu priezasciu.... As i tokias vietas vaziuoju be
bagazines ant stogo....
Audrius K.

 Musu Touranas buvo su grabu (2,15) tai turejom nepatogumu.