Tema: Re: Nica, Kanai, Monakas - ka apziureti, kaip keliauti, maitintis?
Autorius: unce
Data: 2011-04-20 15:26:10
Nezinau koks ten is Nicos didmiestis, visur pesciom vaiksiojom, nors gyvenom
pora stoteliu nuo aerouosto, t.y. palyginus toli nuo senamiescio. Bet
pajuriu einant laikas neprailgsta. Paejus toliau nuo juros jau daug
vargingesnis vaizdas, todel ten tik viena karta ir tebuvom. Del maisto -
tiek senamiestyje, tiek salia uosto kabakeliuose galima gauti kibira svieziu
midiju pasirinktam padaze, mmmm :) Siaip Nicos firminis patiekalas skaitosi
svogunu pyragas, bet man kazkaip ispudzio nepadare.
Tarp senamiescio ir uosto yra status kalnas, i kuri verta uzsiropsti, visa
Nica bus ant delno.

Kanai - neidomus miestas, kaip sake, del pliuso. Pastatas, kur festivaliai
vyksta - piktaizde miesto fone. Uztat pliazas is smelio, kai tuo tarpu
Nicoje jis akmeninis. Jei ten busit vakare, tai uzlipkit ant kalno salia to
renginiu centro, ten nakti apsviesta, suoliukai, labai grazu. O jei dar
kokios turtuoliu vestuves jachtose bus tai ir graziu fejerverku virs juros
bus.