Tema: Re: Nica, Kanai, Monakas - ka apziureti, kaip keliauti, maitintis?
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-04-21 08:42:31
"-=faustas=-" <faustas@infolangas.lt> wrote in message
news:ioma8o$ial$1@trimpas.omnitel.net...
> Atvyksime lektuvu i Nica.
> Vieni sako, kad masinos ten nuomonis neverta, geras visuomeninis
> susisiekimas, be to ir nebus kaip sukiotis - siauros gatveles.

Gatvelemis Nicoje vazineti galima. O va parkavimas - atskira sneka :-)  Jie
gatveje noredami prisiparkuoti ar isvaziuoti bamperiais istumdo greta
stovincias masinas. Man nekilo minciu nuomota nuliova polo parkuoti kur nors
gatveje Nicoje. O viesbutis su parkingu minimum 15Eu brangiau (cia ziemos
metu). Monake yra neblogas pozeminis parkingas, ten palieki auto. Tuo metu,
kai as ten buvau, miesto autobusai buvo nemokami. Tik bilieta ispausdindavo
ir paduodavo:-)  Is kitos puses, ten ir apeiti viska nesunku.
Audrius K.