Tema: Re: kempingai ir kt. DE, NL
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-04-19 16:22:34
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
news:iok0nh$2do$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu tai kiekvienam savo, tam ir gamina ir kemperius ir priekabas, kad
> žmonių poreikiai skirtingi.

Kas be ko.

> Man miestų keliaujant iš viso gali nebūt, aš jau neatsimenu, nei kuriuose
> buvau, nei ką juose  mačiau.

Miestai pasidaro idomus keliaujant i vakaru europa. Kaip minimum tenka
uzsukti i supermarketa, daznai prie grazesniu vietu yra kurortiniai
miesteliai, Ir i juos nori nenori tenka uzsukti.

 O va gražias gamtos vietas iki šiol prisimenu.

    As kaip tik prisimenu nemazai graziu vietu, kur privaziavimai buvo
tokie, kad vos pralindau su lengvu auto. Ir, kaip taisykle, ju neapsieksi
viesu transportu.

> Šunkeliais kalnais ir dar velniai žino kuo tai man daug smagiau su busiku

    Tai jei tik busikas, tai smagu (pats esu nemazai vazinejes su mazu
kemperiu, sumontuotu fort tranzito viduje). O bet taciau, tokiame kemperyje
normaliam poilsiui vietos mazai. Mazai vietos daiktams, nebuvo tuliko ir
duso. Tai daiktas, artimesnis kelioniniam automobiliui nei tikram kemperiui.
Tuo tarpu normalus kemperis jau ne busikas, o visas autobusas (ir ta 3.5 t
bendroji mase irasoma tik lietuvoje parduodamiems :-) Tie patys modeliai
vokietijoje buna su didesne bendraja mase...). Su visomis is to sekanciomis
pasekmemis. O jai alkova, tai dar ir didele papildoma bure, plius dar
daugiau aukscio problemu.

> važinėti nei mašina su priekaba.
>
> O ir malkų kartais parsivežu, ir baldus, ir rastus vežti teko.

Sunkiai isivaizduoju, kaip i normalu kemperi i vidu ikisti baldus (esu
montaves i nauja kemperi med iranga, taip, kad zinau, apie ka kalbu). O
garazai ne pas visus kemperius yra :-) . Yra teke matyti, kaip uzsienieciai
prie kemperio kabina ant traliuko paklauta mazalitrazke vietinems kelionems.
Mantyt, ne veltui...

Audrius K.