Tema: Re: kempingai ir kt. DE, NL
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-04-19 15:00:56
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
news:iojsao$qg3$1@trimpas.omnitel.net...
> Del komplektuojančių kainos, tai čia ne rodiklis. Koks nors nuperstas 20
> metų senumo busas kainuos iki tūkstančio eur, kai už tokį pat kemperį
> prašo 5.
Tai ir naujo kaina atitinkamai skiresi. Busas gal kainavo iki 100t lt, o
kemperis gal kainavo virs 200t lt. Be to, busas vaziavo visus metus, o
kemperis greiciausiai ne sezono metu stovejo... Nes tie, kurie visa laika
vaziavo, tiek nebutu isgyvene....

Na bet neesmė.

> Aš kažkada svarsčiau tarp kemperio ir priekabos. Tai nėra jau tokių ten
> problemų su tuo kemperiu kaip pats aprašei, ir po kalnus važinėjom,
Tai cia kaip ir kur ivaziuosi :-)  Jei pagrindiniais keliais, tai jokiu
problemu. O va jei iki kokios idomesnes vietos, tai  gali tekti atbulam po
to kelis kilometrus vaziuoti :-)) Esu buves ne vienoje tokioje vietoje :-))

 ir
> kitur. Tuliko prižiūrėt nereikia, kaip nupirkau prieš 12 metų, taip iki
> šiol naujas voliojasi.
O tai kam tada kemperis, jei nesinaudoti jo tuliku, dusu ??? Kazkaip
nejauciu malonumo nakty keltis, apsirengti, ir kazkur eiti i tulika....  Jei
nesinaudoti tuliku, dusu, virtuve, tai as zinau ir paprastesniu, ir pigesniu
sprendimu (kaip tik del tokio paprastesnio sprendimo ir bandau apsispresti -
reikia man to daikto ar ne).
Kempinguose yra ir tulikas, ir dušas.
> Teko ir Neapoly per nepatyrimą su kemperiu pavažiuot, tai jautiesi, kaip
> Ikarusą vairuodamas.

Tai gerai, jai pagal ploti pralendi. Ne karta miestu (ypac - senu)
senamiesciuose teko vazineti gatvelemis, kur joks kemperis pagal ploti
nepralys....

> Vakarų europa žinoma toli, dabar jau iki ten tikriausiai nevažiuočiau, max
> iki slovakijos kokios, nes tingisi ilgai vairuoti, o aplinkos pakeitimui
> nebūtina jau trenktis taip toli. Lenkijoj nuostabių vietų yra, va tik
> surasti ne visada paprasta.
>
> Šiaip kemperiu važiuojama ne dėl pigumo, o dėl mobilumo

Va del mobilumo galima diskutuoti. Man kaip tik kemperis ar caravanas
stipriai riboja mobiluma.
 ir visiškos
> nepriklausomybės.

Cia kaip paziuresi. Atsiranda priklausomybe nuo to, kad daug kur negali
ivaziuoti, daug kur negali sustoti, ir tampi priklausomas nuo visos eiles
ribojimu.

 Reikalui esant, nieks nedraudžia sustoti kokiam
> parkingėlyje ir pernakvoti, jei jau neradai norimos vietos.
> Va su priekaba tai tikrai niekur nevažiuočiau.
Matai, priekaba turi kelis esminius privalumus. Pirma, ja bet kada gali
atkabinti (pvz kempinge, ar kur iklimpus miske, ar kai nori nuvaziuoti
pazvejoti prie gretimo ezero....). Atkabinta priekaba tampa manevringesne uz
savaeigi (apsisuka savo ilgyje. man paciam yra teke taip apsukineti). Antra,
kaina yra mazdaug tris kartus mazesne uz savaeigio. Trecia, gerokai maziau
prieziuros. Is to seka, kad priekaba nesunkiai galima isigyti savo, o tada
gauni ketvirta privaluma- daiktus i ja susikrauni sezono pradzioje, o viso
sezono metu pries kelione uztenka nusipirkti maisto, ir pirmyn.
Audrius K.
P.S. O buti nepriklausomam tolimoje kelioneje uzteka ir kokio kelioninio
automobilio (pvz multivano) ar palapines ant stogo ir saldytuvo bagazineje.
Nera kemperio keliamu rupesciu ir problemu, ir esi visiskai
nepriklausomas....

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6054 (20110419) __________

http://www.eset.com