Tema: Re: kempingai ir kt. DE, NL
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-04-19 14:08:17
    Pirma pabandyk po lietuva su kemperiu pasivazineti :-) O ne menesiui i
Eu. Po lietuva, na dar latvija i gamta kad ir savaitgaliui - kemperis yra
net labai gerai (aisku, jei pasiseks davaziuoti iki norimos vietos). O va
menesiui i vakaru europa ar verta, tai labai reiktu pagalvoti. Jis tiktu
nuvaziuoti kur prie juros ir ten tuperi ta menesi. O pastoviai keliauti -
bijau , kad bus daug daugiau problemu negu naudos... (brangs keltai, gali
brangti keliai, beveik visur parkavimo problemos, i centrus ivaziuoti
neturek net minciu, i kalnus lysti taip pat pavojinga, pati kemperio nuoma
brangi, viduje komfortas toks salyginis (nepamirsk, teks taupyti vandeni,
priziureti tualeta, isleidineti nuotekas ir t.t.). Sedeti patogu bus tik 2
priekyje, gale sedynes nebus patogios. Vaziuojant kemperiu turi buti
prisiseges saugos dirzus, taip, kad apie miega vaziuojant pamirsk (kai kur
tai gali buti laaabai brangu). Kuro valgys daug, vaziuosi letai. Daugeliu
atveju vaziuosi nuo kempingo prie kempingo. O tai stipriai riboja kelioneje
lankomu objektu pasirinkima.
Audrius K.
P.S. As pats naudoju (turiu) caravana (tempiama). Tai, zinok, nekyla mintis
su juo kur i vakaru europa vaziuoti....O va mazais atstumais - tikrai geras
daiktas. Su savaeigiu kazkiek lengviau vaziuoti - taciau neatkabinsi  :-))
Man daugeliu atveju geriau tureti galimybe atkabinti :-) Taciau vaziuodamas
kad ir prie ezero - turi is anksto zinoti, kad galesi privaziuoti ,
pastatyti, apsisukti. Pakol nebuvau jo tampes, dar atrode, kad gal ir nieko
butu su juo po kokia norge pakeliauti. Dabar tokiu minciu nebeturiu. Net i
Nidos kempinga, mano paskaiciavimu, neapsimoka vaziuoti. Geriau (ir beveik
pigiau) geras viesbuti....