Tema: Re: Kelion? po Sicilij?
Autorius: Sail
Data: 2011-04-12 08:46:29
Bent jau prieš šešis metus mašina iki funikulieriaus aikštelės buvo laisvas
privažiavimas, ne sezono metu galima netgi gana naglai mašiną pastatyt
nemokamai, nes yra pakankamai didelė aikštelė ir vietos prieigose taip pat.

On 2011-04-11 09:25, Edo wrote:
> Nežinau, man su nakvyne šalia Katanijos nelabai pasisekė.

Jau nusižiūrėjau porą vietų Nicolosi miestelyje Etnos papėdėje. Dabar
toks klausimas. Beskaitant atsiliepimus apie viešbutį, radau vieno
žmogelio paminėta, jog kažkoks "autobusas veža į Etną ir tik su juo
galima, ir jis jau buvo nuvažiavęs anksti ryte ir bla bla bla", tai
nejau ten iki tos aikštelės su funikulieriumi, kuris kelia dar aukščiau
į kalną, negalima nuvažiuoti su auto? Tarkim, nuo to paties Nicolosi
šiaurės kryptimi į kalną iki funikulieriaus aikštelės. Nes apžvelgiau
per Google Earth maršrutą, tai lyg ir niekas netrukdo ten važiuoti su
mašina. Būtų įdomu išgirst komentarą apie tai, nes jei ten tik autobusas
veža, tai teks pakoreguot kelionės laikus.

p.s. dar pagalvojau, gal aš neteisingai parinkau vietą kilimui į Etną,
gal reikia kur kitoje kalno pusėje kilti? Šiuo atveju kilimui nuo
Nicolosi parinktas pietinis šlaitas.