Tema: Re: Kelionë po Sicilijà
Autorius: Edo
Data: 2011-04-11 10:25:28
Nežinau, man su nakvyne šalia Katanijos nelabai pasisekė. Bet jeigu nori
nelabai brangiai apsistot galima pasiieškot agriturismo sodybų. Bus
kažkas ir arčiau Etnos tikrai. Kainos palygint nedidelės, sąlygos
tinkamos labai neišlepusiems. Pusryčiai buvo labai neblogi su šviežiai
spaustom sultim, naminiais produktais ir t.t. Tik mes panašią sodybą
išbandėm netoli Scopello miestelio ir Zingaro rezervato.

E.