Tema: Re: Kelionë po Sicilijà
Autorius: Edo
Data: 2011-04-05 10:20:09
Dėl Etnos. Niekas nieko neišdūrinėja. Tiek kainos, tiek iki kur kas
kelia yra surašyti. Gali pirkt iš karto bilietą iki tos vietos, iki kur
užveža 4x4 autobusai. Gali pirkti tik į vieną pusę. Labai lanksti
sistema, nors kainos jo, užlaužtos. Viskas priklauso nuo to, kiek turi
laiko. Jei gali visą dieną bimbinėt tai aišku, kam mokėt. Beje, galima
pasiimt apačioje 4 ar 6 valandų guided tour, kur užsikeli iki vidurio
kalno ir po to eini su gidu pro per įvairius Etnos išsiveržimus
susidariusius kraterius. Užvažiavus iki pat viršaus yra padarytas
takelis kokio kilometro aplink kelis kraterius, kur eina visa minia. Bet
patarčiau paėjėt ir į priešingą pusę kur takelių jokių nėra link
aktyviausių kraterių, kurie yra šiek tiek aukščiau. Gerai turėti
bliuzonėlį nuo vėjo ir būtina geri batai.

Vairuoja ten normaliai. Pagrinde galioja kliūties iš dešinės taisyklė.
Kitos nebūtinai :-) Bet į Palermo ir Katania tikrai nesiveržčiau. Kaip
ir visur problemos su parkavimu miesteliuose arčiau centro.

Lankytinos vietos... eee... Jei Etnos nebus per daug, man patiko dienos
turas iš Milazzo į Eolijos salas. Strombolio yra veikiantis aktyvus
ugnikalnis. Bimbinėtojams nesiūlau lipti iki kraterio, nors tai įmanoma.
Bet reikia būti pasiruošus, nes nusileidimas vyksta jau sutemus. Galima
stebėti vakare lavos pliūpsnius iš laivelio jūroje.

Sirakūzai tikrai gražus miestas ir tam skirti galima daugiau negu vieną
dieną, ypač jei bus noro kokį muziejų susirast. Jei nepavargsit nuo
griuvėsių visi labai rekomenduoja Agrigento šventyklų slėnį, kuris man
nepadarė didelio įspūdžio, ir Selinunte, kur buvo tikrai įdomu. Beje,
šalia Selinunte yra kažkas panašaus į smėlėtus paplūdimius. Dar pliažai
visai patiko prie San Vito lo Capo, bet ten nėra daugiau nieko įdomaus.
Kitur neteko labai daug to gėrio išbandyt. Ai, ir turbūt ramesnė yra
pietinė salos pakrantė. Maistas buvo geras daugmaž visur :-))

E.