Tema: Re: Thai uz 2klt kas cia darosi?
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-04-02 22:44:28
O kam rasyti? Mano dozimetras Lietuvoje radiacijos padidejimo neuzfiksavo.
Daug daugiau itakoja saules audros ir pan... O duomenys apie radiacijos
doze, gaunama skrendant lektuvu, yra paskelbti. Jei jais netiki, gali
skrisdama pasiimti dozimetra, suzinosi tiksliai. Tik tai bus tukstancius
kartu mazese doze, negu ta, kuria gauna radiologai, atlikdami  kai kurios
tyrimus. Ir, kaip nebutu keista, nemirsta radiologai nuo spindulines
ligos.... Taip pat tai bus tukstancius kartu mazesne doze, negu gaunama
vieno kompiuterinio tomografo tyrimo metu. Tik kazkodel nemirsta zmones po
tokiu tyrimu. Ir tiriasi ne viena ir ne du kartus ....

Debiliska yra panikuoti del avarijos uz tukstaciu kilometru. debiliska yra
bijoti kazko, kas (cituoju): " Tie daiktai tebespinduliuoja ir neaišku, kiek
spinduliuos. Manyti, kad tai neateis į Europą (kai jau
 oficialiai pranešta, kad atėjo), yra debiliška". Va tokias nesamones
rasineti yra debiliska.  Jei bijai tokiu dalyku, tai niekad gyvenime
nesileisk persvieciama rentgeno aparatu, niekad nesidaryk kompiuterines
tomografijos, niekad nesidaryk angiogramos ir kitu tyrimu.  Nes ten dozes
tukstancius kartu didesnes....O cernobylio uztrerstoje teritorijoje, zinok,
yra gyvenanciu zmoniu. Ir nieko, nemirsta. Gydosi "gorilka", ir dziaugiasi
gyvenimu. Taip pat ten suklestejo augmenija, atsigavo gyvunija. Nes ten
sumazejo pagrindiniu terseju ir niekadeju - zmoniu. Tarp kitko, dabar jau i
ta teritorija jau organizuojamos ekskursijos.  Ir nemirsta  zmones, ten
pabuvoje...
Audrius K.
P.S. Esu buves saleje virs atomines elektrines reaktoriaus - kaip ne keista,
gyvas. Esu buves gyvsidabrio kasimo sahtoje (gyvsidabrio lasai kabo ant
sienu) - nieko. Kiekviena diena matau rentgeno aparatus, tomografus,
skraidau lektuvais.... ir nieko.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6010 (20110402) __________

http://www.eset.com