Tema: Re: Thai uz 2klt kas cia darosi?
Autorius: svyt
Data: 2011-04-02 15:15:40
o varge tu mano...ner pas pacia bedu matyt. Kaip  ten bebutu atomines zmones
bendrai paemus kur kas maziau nuodija nei deginancios nafta, tai ir brangu
ir smirda, ir sukelia siltnamio efekta. be elektros negyvensim, tad reik
rinktis maziausia blogybe is galimu.as uz saugu atoma.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,