Tema: Re: Thai uz 2klt kas cia darosi?
Autorius: svyt
Data: 2011-04-02 15:15:39
panika ir tiek, ir tamstele prisidedat prie jos, merkel tai ne rodiklis,
nelaiku ir nelauktai. cernobilyje ne visus evakavo, ir dalis likusiu, tarp
kitko mano zmonos giminaiciai, gyvena prie pat 30 km zonos ir jau sulauke
gilios senatves.nebuvo ten jau tokio maro kad viswi kristu kaip muses,
mirtingumas nesiskyre nuo vidutinio po avarijos. nukentejo daugiausiai tie
kurie likvidavo padarinius ir apsisvitino gerokai per daug, vat tu mazai
liko gyvu, nu ir siaip per 25 metus daug zmoniu mirsta.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,