Tema: Re: Amsterdamas. Ka apziuret? ka pamatyt?
Autorius: svyt
Data: 2011-03-12 17:26:22
nu zmonai gali pasakot apie tailandiska koju masaza. Varai i viesnami koju
masazo, nu nu...
kai sudilo kaladeles ir trynesi metalas i metala,parduotuvej nebuvo, krastoj
kainavo gal 700 lt, idejau pusines plankutes, jos puikiai dirbo galiniuose
stabdziuose apie 2 men, net TA praejau, as nieko nenoriu irodyt, pasakiau
kaip laikina sprendima, sovietmeciu puse ziguliu vazinejo su bugniniais
mediniais stabdziais.
....ne irodis o irodYs, neigncYk irgi rasosi su Y ilgaja.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,