Tema: Re: Amsterdamas. Ka apziuret? ka pamatyt?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-09 11:28:31
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
news:il58gr$hb5$1@trimpas.omnitel.net...
> nu buvau prancuzijoj n kartu, ju vyno neragavau, ispanijoj bandziau, labai
> nepatiko, tai nei prancuzijoj ar italijoj kur bunu nesiruosi gert vyno,
> ten daznai perku dzina su tonika, nes ten pigesni, vokietijoj
> jegelmeisteri, nes skanus, danijoj tuborga o lenkijoj tyskie alu, jie man
> daug skanesni uz lietuviska.
> jei kolumbija kokaino salis tai ten nuvarius butina uostyt kokaina?

o kai kas nors pasiulo paragaut kokioj danijoj vietines danske vodka irgi
ish kart pradedi lygint su langu plovikliu ir denaturatu? Visu pirma zhole
per se yra sveikesnis truchijimosi budas nei alkoholis ar cigaretes. Todel
lygint ja su koksu ar heroinu yra shiek tiek neadekvatu. Visu antra, as
implikavau i tai, kad apie klausimus apie kuba visi net nesureaguoja
prieshishkai i atsakymus 'butinai pabandyt cigaru ir romo' - nes shitas
truchijimosi budas mums atrodo saugus kaip motinos pienas. O apie
amsterdama-zhole, jau visi supuola kaip furijos. Tai nereishkia, kad ish
kubos taves neishleidzhia nesurukius 5 cohibu siglo VI, bet, jei nespjauni i
cigaru rukyma, nuvazhiuot i kuba ir neparukyt ten cigaru butu kvaila. Tas
pats su amsterdamu - jei nespjauni i zhole, ar tiesiog esi atviras tokiom
idejom - pabandyt ja ten, kur tai legalu yra protingiau nei singapure, kur
uzh tai gali sest i kaleima. Bet tai nereishkia, kad jei budamas olandijoje
nesupusi puse vonios zholes, reishkia esi lochas ir idiotas...

>jei vyno nemegstu jo ir negersiu. Ai, o ka tada sneket apie turistus kurie
>varo i tailanda?

o kodel gi ne - nuvazhiuoti i tailanda ir nepabandyti tailandietishko
masazho, sako yra kvaila - ypach veido ir koju. Na, bent taip man minejo ten
periodishkai reziduojantys kolegos...