Tema: Re: Amsterdamas. Ka apziuret? ka pamatyt?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-03-03 11:01:51
Dažnai vartojamas žodis "spėju" . . .
Kažkaip man nesudaro protingo blaiviai mąstančio individo įspūdžio tokie
spėjikai, nostradamusai, skiklinio rutulio laikytojai.
   gerai apsinarkašinus, žinoma, galima daug ko prisispėliot ir pamatyt
pajaust.
  Ir šiaip, tokia fauna, važiuojanti į Amsterdamą prisirūkyt, į Portugaliją
pasėdėt vyno kabake, man toli gražu ne autoritetai, o eiliniai snobeliai.