Tema: Re: Ryanair bagazas
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-09 11:18:28
Na kad nelabai. 14-15 kg man kaip ir minimumas iseina , kai kada daugiau
:-))  (cia su rimta fototechnika ir kompu). Ir nebuvo dar taip, kad
normalios avialinijos, pasvere neileistu:-)  Nors pradzioje siulo priduoti i
bagaza :-)) Svarbu, kad pagal JU taisykles :-))
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5857 (20110208) __________

http://www.eset.com