Tema: Re: Ryanair bagazas
Autorius: Marunas
Data: 2011-02-07 11:22:58
Labai "kaimietiskas" poziuris ir bandymas reguliauoti kitu gyvenimus -
turbut esi tas vienintelis "teisinguolis" ir sutvarkytum viska ir visur ,
jei tik kas leistu...:)

"Bone Daddy"  parašė naujienų news:iiocm1$an$1@trimpas.omnitel.net...

Beje, prie ko čia smerkimas? nepatinka sąlygos, eini perki bilietą į kitą
lėktuvą ir tiek dielov. Ir man visai neįdomu kaip ten tau toliau seksis.
Tik man nesuprantamas įkyrus noras būtinai vilkt į saloną tai, kas
uždrausta aiškiai ir žinoma jau daug metų. Čia kažkokia liga.