Tema: Re: Ryanair bagazas
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-09 11:13:34
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:iioc9f$v3j$1@trimpas.omnitel.net...
> Vis dar nematai skirtumo? Nestis namo ar vilkt 2 litru bambali i lektuva?
>  O nuskridus islipus is lektuvo, nusipirkt pakeliui nebepatogu,

    Parskridus tiesiog nera tu produktu, kurie yra duty free. Arba turi is
anksto uzsakineti. O man, pvz, patogu taip : ejau pro sali, turejau laiko
(visada lieka kazkoks laiko rezervas) nusipirkau patikusi daikta. Arba
skrendu kazkurtai, vakare noresiu pasedeti su draugais, duty free issirinkau
patikusi buteli ir nusipirkau. Negi tureciau kazkur uzsienyje nakti ieskoti
gerimu parduotuves????
Audrius K.
 kadangi

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5857 (20110208) __________