Tema: Re: Indija, pora klausimeliu
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2011-02-07 23:15:55
"juodvarnis" <juodvxxxx@gmail.com> wrote in message
news:iibck7$vei$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip gauti viza (kelioniu agenturos?) kiek laiko uzima gavimas?

Tuo užsiima buvęs Indijos konsulatas
      Adresas:  A. Goštauto g. 40A, LT-01112 VILNIUS
      Telefonas:  (5) 2620455

310 lt :(

> veikia mobilus? baisiai brangus roamingas? galima vietoj nusipirkti
> prepaid kortele kikia pigia?

Jammu ir Kašmyro valstijoj -- neveikia, visur kitur lyg ir turėtų. Roamingo
kainomis galima pasidomėti pas savo operatorių. Kadangi mano krištolinis
rutulys kaip tik sugedęs, negaliu už tave atsakyti. J&K prepaid galima gauti
per kyšius :)

> kokio velnio ten grustis? :D juokauju, bet galit atsakyti, nes turistines
> vietos neidomu, skurdo prisiziurejau, nors visad idomu paziureti jei
> zmones isradingai gyvena su minimaliais resursais ir pasisemti minciu
> gal yra kazko dvasiai? :) net nzn, idomu kas ten ka rado ir ka
> rekomenduotu, kokie ispudziai, ar vaziuotumet dar ilgesniam laikur ir kur

Na reikia pakankamai gerai pakapstyti, kad sužinoti, kas tau ten patiks...
Mėnesio indijoj nepakaks :)