Tema: Re: Indija, pora klausimeliu
Autorius: Andrius
Data: 2011-02-07 16:14:50
Indijoj (kalnuose) asilų-pagalbininkų reikia dar labiau negu maroke, nes
didesni aukščiai, ir jeigu plyštant galvai nuo aukščio ligos dar reiktų
tempti kuprinę, tai prisiminimai apie tokią kelionę turbūt būtų ne itin
šviesūs. O dabar, kai pagalvoju žiūrėdamas atgal, tai visai ir dar kartą
eičiau, tik kitu maršrutu.

Atskridę į Delį nuėjome į vietinę turizmo "agentūrą" (pagal išankstines
draugų rekomendacijas), kur sutarėm, kad ryt/poryt norim važiuot link
Himalajų, ir mums išnuomavo mikriuką su vairuotoju+pagalbininku (važiavom
apie 2 paras, mikriukas buvo sugędes tik du kartus :) ). Galima ir
visuomeniniu, bet mikriuku paprasčiau.

Su vietiniu autobusu kelionė vyksta kaip ir pas mus - ateini į stotelę ir
lipi vidun su pinigais saujoj. Iš Himalajų į Delį grįžinėjom lėktuvu
(skridom apie 1 val. :) ), nes nenorėjom rizikuoti, kad kas nors atsitiks
autobusui, ir nespėsim į lėktuvą namo. Bilietus į lėktuvą Leh-Delhi pirkomės
iš anksto (dar iš LT). Labai rekomenduoju kelionę organizuotis su Lonely
Planet pagalba, kad susidėliotum ką kur ir kaip norėtum aplankyt ..

Pačiam Delyje paprašaikos tai tampo už skvernų panašiai kaip ir Maroke, bet
man asmeniškai Maroke pasirodė bjauresnė situacija, nes kai tokius
prašančius marokiečius atstumi, tai būna kad ir nepasidrovi ant tavęs
pavaryt. Indijoj tokie labiau susitaikę su likimu..

Andrius