Tema: Re: Indija, pora klausimeliu
Autorius: Andrius
Data: 2011-02-07 09:21:04
1. Viza jau minėtame indų restorane. Užtruko gal ~3 savaites, bet pas vieną
mūsiškių klaidingai įrašė pavardę, tai užsimesk dar antra tiek :). Kainos
nepamenu, gali paklaust agentūroj/restorane ir palygint kainas.

2. Kalnuose neveiks - rašei gi kad į himalajus nori, o ten juk ir eini kad
pabėgt nuo visko, tame tarpe ir savęs :). Prepaid nzn, nenaudojom.
Miesteliuose yra inetas (garantuotai galiu atsakyti tik už LEH miestelį).

3. Jeigu neplanuoji nusiskust galvos ir pagyventi kokiam vienuolyne, tai
Indija tik prieš kelionę atrodo kaip kokia mistika. Be abejo, skirtumas nuo
mums įprasto pasaulio didžiulis, ypač jei pats susiplanuoji ką lankysi,
nebijai avantiūrų, ir vaikštai su draugų grupele, važinėji su vietiniu
transportu, o ne sėdi kondicionuojamame agentūros autobuse :). Jeigu į
kalnus varysi tik tiek, kad pervažiuot juos keliu su mašina...na
nzn..gal..kaip pas ką kokie poreikiai :). Jei aš pervažiuočiau kalnus su
mašina, tai turbūt nelaikyčiau, kad juose buvau :). Važiuoti reiktų vasarą,
tada pervažiuojama.

Skridom į Delhi, o iš ten - į šiaurę, į Ladaką, kur samdėm vietinius su
asiliukais, ir palūžusiais džipais, kad trekiuką suorganizuotų. Ėjom kaip
buožės - daiktus nešė asilai, maistą ruošė ir prie vakarienių dainavo
indai+nepalietis (mes irgi jiems dainavom :) ).

Andrius