Tema: Re: Turkmenistanas
Autorius: Edo
Data: 2011-01-31 08:58:01
Turgus. Timūro muziejus. Aikštė šalia parlamento su obelisku. Dar padarė
įspūdi prezidentūra - plati gatvė šalia kurios ji yra nuolat uždaryta, o
netoli esantis paprastą blokinį penkiaaukštį užstoja milžiniškas
transparantas su uzbekų tautos pasiekimais :-)) Aišku prezidento
kortežas irgi daro įspūdį - gatvės uždaromos, kad nebūtų aišku kuriuo
maršrutu važiuos, ir pačiame korteže keletas identiškų limuzinų, kad
nebūtų aišku kuriame sėdi prezidentas. Vakarieniaut labai gerai yra
tokiam restoranėlyje Sharshara, kur labai populiarus tarp vietinių arba
yra tokia gatvė šalia turgaus, kur beveik kiekvienam kieme kepamas
šašlykiukas ir pastatyti keli staliukai jeigu norisi gero naminio maisto
ir negasdina primityvios sąlygos.

Jeigu yra bent trys keturios dienos visai verta į Samarkandą nulėkt. O
šiaip man labiausiai Uzbekistane patiko Buchara ir apleistos nuniokotos
daugiau kaip tūkstančio metų amžiaus tvirtovės dykumoj - Toprak Kala,
Ajaz Kala, Kyzyl Kala (na, šita naujausia iš visų trijų).

E.