Tema: Re: Turkmenistanas
Autorius: Edo
Data: 2011-01-27 09:54:01
Viena labiausiai izoliuotų Vidurinės Azijos šalių, dėl to apie ją
sklando daug mitų. Vienas ne mitas - ten vis dar sėkmingai klesti
asmenybės kultas. Nežinau, gal dabar viskas pasikeitė, bet kai prieš
keletą metų buvau Uzbekistane, sutikau hostelyje britą, kuris jau ne
pirmą kartą bandė gaut Turkmėnistano vizą. Tuo metu tai buvo nemažai
laiko ir pastangų galintis pareikalauti dalykas. Nu ok, kaip ir visur
tuose kraštuose turėtų pavykti susitart subtiliai atsilyginant už
paslaugą pinigais.
O kas ten tave domina? Jei nori į Vidurinę Aziją, tai labiau
rekomenduočiau Uzbekistaną arba Iraną. Jeigu kalnų - Tadžikistaną arba
Kirgiziją.