Tema: Re: Turkmenistanas
Autorius: golfietis
Data: 2011-01-27 12:08:04
Hehe... Kažkada teko ten pabuvoti vieną vakarą. Dar buvo gyvas
Turkmėnbashis. Patekau ten skrisdamas su krovininiu lėktuvu iš Afganistano.
Prirašė mane į ekipažo sudėtį, todėl vizų nereikėjo.
Atskridom kažkada po pietų, nuvažiavom į viešbutį. Ekipažas dar oro uoste
pasidalino į dvi dalis - vieni išvažiavo melionų ir ikrų, kiti (su jais ir
aš) nuvažiavome į viešbutį.
Vakare išėjome į už kampo ęsančią gatvės šašlykinę.. Valgėme turbūt 8 ar 9
žmonės. Ragavome baltosios su auksine Turkmėnbašio galva ant butelio :)
Kalnas šalšlykų, salotų, degtinės, bandelių 8 žmonėms kainavo atrodo ~100 lt
:)
Paskui vietinis oro uosto darbuotojas savo mašina pavežiojo po naujajį
Ašchabadą. Įspūdingai sutvarkyta viskas... Parkai, fontanai.. Auksinis
Turkmėnbašis, stovintis ant "?????????", pirštu rodantis į saulę, ir kartu
su saule besisukantis :)

Dar labai krito į akis prospektas, 4 ar 5 juostų į kiekvieną pusę, kuriuo
niekas nevažinėja, ir kuris baigiasi šlagbaumu - už kurio Turkmėnbašio
rezidencija...

Kitą ankstų rytą išskridome tolyn... Idomi buvo patirtis...

golfietis