Tema: Re: Gore-tex friendly impregnantas
Autorius: juodvarnis
Data: 2011-01-12 15:15:49
bet jus chebra tai megstat matau pajuokauti gerai:
1. su vilna goreteksas susantykiauja ir praranda savo savybes, kazkaip
uzsikemsa goretekso poros ar kas ten
2. su auksta temperatura goretexas irgi susisantykiauja ir praranda savo
savybes, jei neskaitot instrukcijos poto neverkite kad neveikia goreteksas,
ten viskas parasyta apie vilna ir apie dziovinima ne aukstesneje negu
kambario temperatura.

patalpoje ar siaip jei su automobiliu ar i sniega giliai jei nebrendu tai as
nesusivarstau iki virsaus ir palieku gan laisvus raistelius (tik tiek kad
nepamesciau bato eidamas susirisu) ir galima isbuti patalpoje komfortiskai.
o balos negilios mieste