Tema: Re: Gore-tex friendly impregnantas
Autorius: keksas
Data: 2011-01-10 21:55:29
> Kitokia nei Goretex?

Savybes skiriasi, principas tai tas pats.

> O kokiu firmu batai naudoja event?

Pats norejau pirkti Karrimor su eVentu, bet nusipirkau stipriai pigesnius su
ju own WP membrana.
Cia paziurek - http://www.eventfabrics.com/find_eVent.php

> Ta prasme mane rimtai domina kokios yra membranos, kurios geresnes, kurios
> prastesnes.

Is patirties negaliu patarti, nesu isbandes daug. Pasidomek eVentu, jo
kvepavimas rulina.

> Man pvz ne tik ilgaamziskumas svarbu, bet ir membrana, nes pvz mano kojos
> net vasara stovint basam ant mediniu ar marmuro grindu sudreksta padai,
> jau nekalbant apie biliakokias basutes.

Turiu panasia problema, nemanau kad membranos labai pades. Ypac sandalai
baisiai greit suprakaituoja, tas uzknisa nes su kojinem nemegstu nesiot.
As ziuriu, kad padukai butu su skylutem, tada prakaitas po juo renkasi. Ir
kojines teisingas, ypac patiko Smartwool tiek prie aukstu, tiek prie zemu
temperaturu.