Tema: Re: Gore-tex friendly impregnantas
Autorius: kaiser
Data: 2011-01-10 15:53:20
Na, mano kojos irgi linkę šiek tiek prakaituoti. Kažkada Salamander
parduotuvėj susivyliojau rudeniniais GEOX batais su skylutėm ir membrana
kažkokia (ne Goretex) pade. Tai toks įspūdis, kad juose koja dar labiau
prakaitavo. Batai tiesiogine tų žodžių prasme "susmirdo" :( Net
nesunešiojau jų. Iš Goretex kažko geresnio tikiuosi.