Tema: Re: Egiptas: Marsa Alam ar Makadi Bei?
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-01-05 07:48:59
Tai cia nieko, kai grizau ir pradejau visokius atsiliepimus rasinet tai
radau mazdaug metu senumo atsiliepima apie saukstuku trukuma valgykloj..
taip kad cia problema "Mūsyse.."

O dar ziauriai patiko vos ne mustynes eileje kai kazkada vakarienei toki
visai nebloga kebaba kepe,tai susirinko eile  tokia kaip kokiam somaly prie
JTO paramos.....