Tema: Re: Egiptas: Marsa Alam ar Makadi Bei?
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-01-03 00:32:45
Nu serenity ir pasnorklint puse bedos vieta....
Marsa alamas jei skrisi tiesiai ten tai gal ir nieko, jei is hurgados
reikia varyt autobusu tai su vaikais nerekomenduoju....
ten kazkur ~300 km....
Tiesa, pernai serenity netgi vaiku klubo vadove lietuve dirbo (kadangi
sake kad dirba jau ~5 ar tai 6 metai tai daug shansu kad bus ir siemet...
Man asmeniskai is Makadi dau geriau patiko Sunrise Royal Makadi, ten su
vaikais irgi neblogai, netgi yra tokio +/- Nidos smeliuko pakranteje tik
  va snorklint reikia eit apie kilometra, nes vietoj rifo nerasta....

Pagrinde su vaikais vaziuojam i SharmEl Sheikha (Tropicana grand Azure)
tik ten reiktu vaziuot kovo gale - balandzio pradzioj arba rudeni, nes
ziema ten pakankamai vejuota ....
vieta irgi super - ~600m nuo kranto gylis juroje iki kaklo per pati
potvynio pika. upo to prasideda superinis rifas.... Tiesa, reikia iki jo
pontoniniu tiltu paejet :)

--
MaRiUs

Kaunas