Tema: Re: Egiptas: Marsa Alam ar Makadi Bei?
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-01-03 23:28:39
Nu as nesakau kad ten aptarnavimas superduper lygio, bet kadangi ten
buvau tris dienas tai kazkaip atkentejom :)

Bet sutik - rifas makadi regione vienas geriausiu priie serenity, o ir
su vaikais visai normalus viesbutukas....

Del maisto tai visai neivairus, aptarnavimas irgi nesuper (tai alaus
ner, tai vyno, tai shaukshtuku valgykloj)

Overall - dar karta vaziuociau gal.... :)

--
MaRiUs

Kaunas