Tema: Re: Kelios dienos Lanzarotes saloje
Autorius: liutukas
Data: 2011-01-13 10:02:51
Geras, apie parkavimo spalvas tik dabar suzinau jau gryzes :)))
Gali buti kad jos miestuose, kurortuose. Kadangi manes nedomina tokios vietos, tai problemu nemaciau. O kur vaziavom prie gamtos
objektu, nemokejom niekur. Nepatiko man tas kad nera galimybes niekur sustoti pakeliui, bent jau kur mes vaziavom, atrodo gera
nuotrauka landshafto iseitu, sustojei, foto ir vaziuoti toliau. Bet ten tokios kaip salikeles praktiskai nera ir jei sustosi tai
vidury kelio. Zinoma yra tos stop aiksteles kaikur, bet jos pagrinde prie kokio nors objekto, ale papludimys ir pan, o vat siaip
belekur nelabai :(

O pavaziavimas i sona tai mane labai domino. Pagal zemelapius ir nuotraukas maciau keleta keliuku, kuriai buciau norejes pavaziuoti
(draudzianciu zenklu nebuvo), nes pestute eiti tai gali reiket kokiu 5km o laikas labai spaude.