Tema: Re: Kelios dienos Lanzarotes saloje
Autorius: liutukas
Data: 2010-12-10 10:32:01
Su tenerife sunkiau, vien ryanair nesigauna skrydis be nakvynes. Nebent bandyti kombinuoti su easyjet arba wizair.
As turiu tik ryanair skrydzius, galiu parasyti reisus, issirenki sau tinkamiausia ir toliau lauki tik geru kainu ir pirkti. Galiu
RSS linka duot tai ant outlook ar igoogle ar dar kokio rss programeles galesi pats stebeti kainu pokyti. Tokiu atveju tik reikia
nusistatyti savo kaina uz kiek nori pirkti ir viskas. Pasiziuri kokios maziausio buna kainos atitinkamu skrydziu ir turi orentacija
kioka turetu buti suma.