Tema: Re: Kelios dienos Lanzarotes saloje
Autorius: liutukas
Data: 2010-12-06 17:17:08
Visa sala yra vulkanines kilmes. Kalnu ten nera, auksciausia vieta sieka gal
500m, galima ant googlo map pamatyti. Vaikscioti niekur negalima, daug kur
sudeti zenklai vaikscioti draudziama. kempingu nemaciau, bet manau ir nera.
Nera ten tokio dalyko kaip miskas, pieva ir pan, visur tik uoliena. Jeigu
pasistatytum palapine, reiketu storo ciuzinio kad islyginti zeme po nugara.
Kaip rasiau, sustoti masina nera kur, tik vietomis nedideles aiksteles.
Vienintelis trekingas butu tame parke su gidu, vieniems neleidziama eiti,
greiciausiai vien del grunto, o gal ir del saugumo. Kiek skaiciau, saloje
magma yra gal tik 2m gylyje (jei neklystu), gal cia tik tam parke prie
restoranelio. Nepaminejau aprasyme, ten yra ikasta i zeme vamzdis, i ji
ipila kibira vandens ir po 2-5s is ten duoda pliupsnis garu. Yra nedidele
duobute, su shake ideda sausos zoles, prispaudzia prie krasto ir zole po
10-30s uzsidega. Yra nufilmuota video, tik reikia sumontuoti viska ir bus
patalpinta i youtube. Yra ir 3D nuotraukos, idesiu i picasa taip pat.

Yra va cia toks keliukas, kuriuo as norejau pravaziuot
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=29.150072,-13.52019&spn=0.004713,0.010804&t=h&z=17
Bet pagal googlo nuotrauka man atrodo kad ten tik vezios, ir masina vaziuoti
speju reikia dzipo (vietiniai laukuose su jais ir vazineja). Taciau galima
pestute, tik neisivaizduoju nuejus toki kelia ar yra galimybe nusileisti po
to zemyn ir beto reiketu kitos masinos kitame kelio gale. Matau yra ir
nusileidimas prie vandens.

Pietineje dalyje vienoje vietoje maciau kazkas rase jog yra tokiu kaip
pasakius asmeniniu papludimiu, nera zmoniu nes ten neina pagrindiniai
keliai.
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=28.868955,-13.759346&spn=0.018904,0.043216&t=h&z=15
Pas mane buvo planas i ta puse, bet nespejom visai tos salos dalies
aplankyti tai palikom sekanciam kartui. Taciau is nuotrauku speju kad taip
pat tik vezios ir reiketu dzipo.