Tema: Re: Ryanair - naujas "mokestis" ?
Autorius: donald
Data: 2010-11-25 18:07:24
Ka tik pirkau vel bilietus. Viskas tikrai taip kaip ir rasei. Netoli
korteles duomenu reikia paspausti nuoroda "more info" ar panasiai, issoka
langas, kuriame jie primygtinai siulo nenuimineti varneles, nes tokiu budu
apsisaugosi nuo kurso svyravimu... ( tikrai, kad "apsisaugosi" - blogesnio
kurso turbut niekur nerasi :) )

Nuemus varnele, viskas tvarkingai litais, jokiu konvertavimu "pagerintu"
kursu.

Viena aisku - kai pirkau bilietus geguzes menesi, tokiu bajeriu nebuvo.
Atkreipkit i tai demesi...