Tema: Re: Ryanair - naujas "mokestis" ?
Autorius: alm
Data: 2010-11-24 20:56:08
2010.11.24 17:02, donald rašė:
> Gan idomu dalyka sugalvojo Ryanair.
> Anksciau kiek pirkau bilietu is ju, tai perkant is Lietuvos kainos buvo
> litais ir nuo korteles nurasydavo litais.
> Dabar, rezervuojantis kainas irgi raso litais, o apmokejus tuos litus
> pavercia i eurus ir nuo korteles nuraso eurais ( bankas konvertuoja i litus
> kursu mazdaug 3,459... ). Viskas butu kaip ir dzin, bet Ryanair's bilietu
> kaina litais i eurus konvertuoja tokiu idomiu kursu: 0,30862 ( arba 3,24 ).
> Jiems gaunasi neblogas biznelis del tokio kurso ~6,5%...
>
> Man pvz gavosi ~75 Lt daugiau nuo ~1100 Lt sumos.

> [...]

taip, jie defaultiškai siūlo konvertuoti savo blogu kursu, bet šito
galima atsisakyti

reikia paspaust linką kur rašo, jog konvertuos (netoli kortelės duomenų
įvedimo, atsiranda tik įvedus kortelės numerį) ir atsidariusiam lange
nužymėt varnelę

šiaip bjaurus reikalas, aš net žinodamas, kokį kartą iš dešimties
pražiopsau ir pamirštu nužymėti