Tema: Re: Ryanair - naujas "mokestis" ?
Autorius: donald
Data: 2010-11-24 18:07:36
Nu tai lygiai tas pats biznelis. Kadangi tu skridai ne is Lietuvos, tau
kaina suskaiciavo eurais, kuriuos i litus paverte irgi idomiu kursu 3,67925
( kas gaunasi tie patys ~6,5 % nuo oficialaus Lt/EUR kurso, tik i kita
puse ). Bet tavo atveju bent logikos yra - bilietai eurais, korteleje
saskaita litais, jie konvertuoja... Mano atveju bilietu kaina litais,
kortele litais, o jie pavercia i eurus :)
Ir pries keleta menesiu tokiais konvertavimais neuzsiimdavo.