Tema: Re: Lanzarote masinos nuoma
Autorius: liutukas
Data: 2010-11-26 12:58:56
OK, brukstelsiu kanors. Turesim tik 2 dienas, tai nekas. Mane labiau baugina
gryzimas, skrendam su ryanair, o gryztant persedimas nepilnai 2h. Dar kaip
pagal merfi oras tas 2 dienas kaip tik debesuota, lietus ir didelis vejas,
iki 20m/s, taciau bangu auksti prognozuoja apie 4m. Nu vienu zodziu kaip bus
taip, ne degintis vaziuojam :)