Tema: Re: Lanzarote masinos nuoma
Autorius: ab
Data: 2010-11-26 10:57:50
liutukas wrote on 2010.11.25 15:35:
> Musu 5 asmenys, nesinorejo perdaug susigrudus sedeti. Beto ieskojau su
> aukstesne pakaba nes mintis yra gal pavaziuoti kur i sona nuo
> turistionio marsruto, zinoma jeigu bus tokiu :) o su zema masina gali
> buti keblu tiek prisedus zmoniu. Nezinau ar teisingai pasielgiau, nebent
> tik gryzes galesiu pasakyti ar reikejo to. Pvz Costa Ricoj reikia imti
> tik dzipa nes viskas kas idomiau yra nuosaliau nuo pagrindinio kelio.

na lauksim įspūdžių. Man Lanzarote labai patiko. O pasukti nuo
pagrindinio kelio nebuvo reikalo - sala maža, vaikščioti (o tuo labiau
važiuoti) po tymanfaya parką be gido negalima (nu gal yra vienas
maršrutas pagal vandenyną).

Beje, tymanfaya parke organizuojamos ekskursijos su gidu (paslauga
nemokama, tik reikia iš anksto registruotis) pėškomis po parką. Jeigu
negausite vietų (eina maža grupė kiekvieną dieną, kai geras oras), tada
beliks po parką tik pasivažinėti autobusu.

Registraciją galite atlikti pasiskambinę dabar iš LT.
čia yra plačiau: http://bit.ly/ic1N9m

Beje, jeigu negausite turo su gidu ir važiuosite į parką, tai pasiimkite
ką nors pietums išsikepti ant "natūralios" šilumos... Čia nuotraukoje
(http://bit.ly/hPID99) restorano patiekalų kepimo vieta, o lauke už
kampo rasite skirtą jums...

Ech... užsimaniau sugrįžt... ;)