Tema: Re: Lanzarote masinos nuoma
Autorius: liutukas
Data: 2010-11-25 09:55:31
Jau buvau pas juos per kazka rades. Vistiek aciu uz infa.
Atvirai pasakius kainos labai idomios visur. Rezervavausi Ford C-MAX, gavosi
103eur 3 dienom, uz tokia kaina pvz CICAR iseina tik Opel Corsa. Masina is
Hertz, taciau rezervavausi is booking.com, nes tiesiogiai paciam Hertz
tokios masinos kaina apie 170eur, o su nuolaidos kodu kuri dare Hertz
atstovai lietuvoje gavosi 150eur. Nezinau ir kur jie gauna tokias kainas,
bet matyt iseina, taip kad reikia rezervuotis ne tiesiogiai o per
aplinkinius puslapius.