Tema: Re: Roma su Ryanair
Autorius: liutukas
Data: 2010-10-15 10:02:56
Siaip malonu kad kazkas padaro panasiu produktu. Programa tikrai artima mano
poreikiui ir apie ka as masciau pries pradedamas deliotis tokio pobudzio
programos sudarymui. Vienintelis minusas kad tai yra programa o ne
internetinis puslapis, tas apriboja jos kaikurias galimybes. Taciau ideja
tikrai pagirtina ir maziau reikes sukti galva man. Kai igyvendinsiu kazka
panasaus, duosiu linka panagrineti ir pasinaudoti free.
Kas liecia "mokama", nenorekit niekas kad kazkas uz jus sumokes uz serveriu
palaikyma, prieziura, duomenu bazes, elektra ir kitus kashtus. ;)
Mane daugiausia ir domina salos ir kiti nutole taskai, po europa as vazineju
masina :) Kanarus pigiausia kaina maciau 27.49eur. Idomu bus paziureti is
sukauptos istorijos kokia minimalia kaina ryanair gali pateikti :)